CASAL D’ESTIU 2019

Benvolgudes famílies,

ens apropem a la fi de curs i hem de començar a organitzar el casal de l’escola. El procés d’inscripció és el següent:

  • Del 6 AL 8 DE MAIG (16:45H a 17:30H) heu de passar per l’antic despatx de l’AMPA (al costat de secretaria) i entregar el full d’inscripció, complimentat i signat (veure enllaç aquí). Aquestes dades s’introduiran a la base de dades i se us donarà el full de pagament corresponent.
  • Un cop pagat, haureu de portar una copia del justificant de pagament i deixar-lo a la bústia de l’AMPA. Recordeu que la reserva de plaça es farà tenint en compte la data d’ingrés de l’import. (DATA LIMIT DE PAGAMENT: 24 DE MAIG DEL 2019)

Adjuntem també el cartell informatiu (clica aquí) on apareixen els preus del casal, d’acollida i de menjador i la data de la reunió informativa.

Qualsevol consulta adicional, adreceu-vos als horaris de preinscripció o a Victòria.

Comissió del Casal

Desplaça cap amunt
Ves al contingut