Propostes d’activitats per Setmana Santa

Bona tarda famílies,

Les tasques que proposem per Setmana Santa són les següents:

1. Escriure una carta i/o dibuix per enviar als hospitals.
  2. Fer el plànol de casa i calcular els perímetres i àrees.
  3. Microrelat pel concurs de Sant Jordi.
  4. Diari en llengua anglesa
  5. Entrevista de castellà

A continuació us expliquem cada una d’elles.

CARTA I/O DIBUIX

Aquesta és una iniciativa que neix en unes circumstàncies molt especials i en uns moments molt difícils per a tothom. Us proposem que envieu dibuixos, poemes, vídeos, cartes als Hospitals de Catalunya per a les persones que ara hi ha ingressades en els nostres hospitals i per a tot el nostre increïble personal sanitari.

Ajudem i compartim amb les persones ingressades perquè se’n surtin al més aviat possible, per recolzar-los des del nostre confinament.

Ajudem i compartim amb tot el personal sanitari (personal neteja, infermeres, auxiliars d’infermeria, tècnics de laboratori, tècnics d’imatge, zeladors, metges, administratives i voluntaris ) que amb els seus esforços estan tirant endavant una situació fins ara mai viscuda.

Els dibuixos, els escrits, les imatges… ens ajuden a expressar emocions i poden ajudar d’altres persones a expressar-les i a fer que tot aquest malson pugui ser portat d’una manera més càlida i acompanyada

Per fer això, necessitem una vegada més, com en tantes d’altres ocasions han demostrat, l’ajuda i solidaritat de tots i cadascun dels centres educatius d’aquest país.

De moment, els Hospitals que ja han obert un mail són:

Hospital del Mar i l’Hospital Clínic de Barcelona

Els e-mails són els següents
• Hospital Clínic noesteusols@clinic.cat

Sílvia Gelabert e-mail: silencimatge@gmail.com Sílvia Gelabert Professora d’un CFGS, i tècnic en diagnòstic per la imatge.

Envieu-nos la carta per fer el vist i plau i quan us la retornem l’envieu als hospitals.

La carta feu-la en word o en documents google i la compartiu amb nosaltres per Classroom.

Tingueu en compte la rúbrica d’expressió escrita.

PLÀNOL DE CASA

Clica l’enllaç per escoltar el vídeo explicatiu i segueix les instruccions.

MICRORELAT PEL CONCURS DE SANT JORDI

Heu d’escriure un conte en word o documents google amb títol i un màxim de 100 paraules i enviar-lo per classroom o per correu electrònic.

El conte ha de ser original i creat per vosaltres de temàtica lliure. Al document del microrelat no pot sortir el vostre nom però sí el pseudònim.

Tingueu en compte la rúbrica d’expressió escrita.

DIARI EN LLENGUA ANGLESA

La tasca es diu “Task 7: My personal diary”.

Què han de fer? Cada alumne rep un Google Doc (en blanc) on haurà d’escriure el seu diari durant aquests dies de confinament. Han de començar a escriure avui sobre el seu dia, perquè es tracta de que practiquin el temps verbal del present (que ja hem fet a l’escola i continuem treballant), i cada dia afegir una nova entrada. No és una tasca que impliqui molt de temps (durant el dia) però sí hauria de ser una tasca contínua que cal fer mentre es mantingui el confinament (per això la data de lliurament serà el 14 d’abril).

En general, tots els alumnes fan les tasques a través del Classroom, però si hi ha algú que no hi pot accedir per qualsevol motiu, el pot fer a mà o en un document Word o similar.

Els he penjat també un document amb les instruccions, una llista de verificació d’escriptura i un exemple que us adjunto en aquest correu.

Tots els materials estan penjats al Classroom i a la web. Us deixo aquí mateix l’enllaç a l’article:

Qualsevol dubte, estic a la vostra disposició.

Una abraçada,

Ana

agrima@escolamontsenymollet.cat

¿Y TÚ QUÉ HACÍAS EN SEMANA SANTA?

1º Convence a algún miembro de la familia para hacerle una entrevista sobre sus vacaciones de Semana Santa cuando era pequeño.

2º Prepárate muy bien todo lo que le quieras preguntar (si iba de vacaciones, se quedaba en casa, lo pasaba con la familia, con amigos, celebraban alguna fiesta o lo que se te ocurra).

3º Puedes grabar el audio de la entrevista o bien enviármela en un documento a agonz228@xtec.cat

Salutacions.

Mestres de 5è