Donatiu de les cooperatives d’Emprenedoria

El passat divendres, 19 de novembre, va ser un dia molt especial: l’alumnat de sisè va poder fer entrega del donatiu a les seves ONG: l’Associació Activa’t i la Creu Roja.

Aquest donatiu és fruit del benefici que van obtenir les cooperatives que van crear el curs passat en el projecte d’Emprenedoria, EcoPlants a 6èA i MagicPlants a 6èB.

EcoPlants va triar l’Associació Activa’t, una associació sense ànim de lucre que promou la vida autònoma de les persones amb discapacitat psíquica i física que viuen en municipis del Vallès, formada per mares, pares, tutors i tutores de persones amb discapacitats.

MagicPlants va escollir Creu Roja, una xarxa humanitària internacional que treballa en els àmbits de la infància, la salut, la gent gran, el medi ambient, els immigrants, la pau i la solidaritat.

Els i les alumnes de sisè han vist finalitzat el seu projecte en una jornada plena d’emocions.