Vine a donar sang, una campanya organitzada pels alumnes de 4t

Us informem que el dia 12 d’abril al Cinema Nou, de 17 a 21 hores farem una campanya de donació de sang organitzada pel Banc de Sang i Teixits.
Des de l’escola, els alumnes de 4t estem participant en aquest esdeveniment amb diverses activitats encaminades a fer-ne difusió.
Hem fet el logo i l’eslògan dels cartells que trobareu pel poble, uns detallets que donarem als donants, la falca amb l’àudio per fer-ne difusió i la carta que us informa de tot.
Però sobretot el que hem fet és parlar i entendre la importància de donar sang, ja que l’aportació que podeu fer avui pot salvar vides demà.
Per tant, vine el dia 12, et necessitem!

Els nens i nenes de 4t.

VES A DONAR SANG,
PERQUÈ SEMPRE HI HA ALGÚ QUE ET NECESSITA!!

Per si t’interessa:
> Carta entregada a tots els alumnes de l’escola.
> Cartell en format .pdf per imprimir.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *