escolamontbrio.cat      Selecciona el teu curs al menú de l’esquerra.

Collim les olives del pati

És època de collita d’olives, així que l’alumnat des de 1r fins a 6è les hem collit de les oliveres que tenim al pati, durant el taller de l’hort.
Portarem les olives que hem collit a la cooperativa per fer oli. Ja tenim ganes de provar-lo!
Llegeix més»

Primera plantada a l’hort

Durant la setmana Bio hem fet l’arranjament del pati amb la col·laboració de tota la comunitat educativa.
En aquesta setmana hem fet la plantada d’hivern. Hem plantat enciams, bledes, bròquils, cols, faves, pèsols i espinacs.
Ens ha ajudat la Núria (mare d’alumnes de l’escola) que… Llegeix més»

Comencem!

Les vacances ja s’han acabat i comencem un nou curs a l’escola. Després de l’estiu ens retrobem tots plegats, un curs més grans, i continuem el nostre aprenentatge.
Benvingut, curs 23-24!
Ens espera un nou curs ple de vivències, aprenentatges i emocions.
A partir del 6 de setembre… Llegeix més»

Bon estiu!

L’equip educatiu de l’escola Josep M. Soler i Gené de Montbrió del Camp us desitgem un bon estiu 2023!
Aprofitem per a recordar-vos que l’escola romandrà oberta… Llegeix més»