A l’escola ens agrada celebrar la diada de Sant Jordi, i durant tota la setmana hem realitzat un munt d’activitats, centrades en el foment de la lectura:
- Hora del conte, per a l’alumnat d’infantil i cicle inicial. A càrrec de la Marta i la Maria, estudiants que han realitzat pràctiques de mestra al nostre centre.
- Manualitat, per a l’alumnat de cicle mitjà i superior. La Montse i la Montserrat, dues mestres jubilades, ens han ensenyat a fer uns punt de llibre molt bonics.
- Visita a les parades del dia de Sant Jordi a la plaça de la Vila, amb tot l’alumnat del centre. Cada classe ha comprat un llibre per a la biblioteca de la seva aula.
- Lectura de contes entre l’alumnat a les hores d’esbarjo. A l’estona de pati, l’alumnat podia compartir la lectura de contes o fins i tot els grans podien llegir contes als més petits.
- Contes teatralitzats en anglès, a càrrec de l’alumnat de cicle superior, per a la resta d’alumnes del centre.
- Visita a la llar d’infants del poble, a càrrec de l’alumnat de 3r, per a explicar contes als nens i nenes d’I2.
- Festa de la primavera, a càrrec de l’AFA. El divendres a la tarda tot l’alumnat, acompanyat de les famílies, hem gaudit de diferents activitats que ens proposava l’AFA al pati i al pavelló.
Moltes gràcies a tothom qui ha col·laborat per a que la diada de Sant Jordi s’hagi viscut intensament a l’escola!
Si cliqueu damunt de cada enllaç podreu veure les fotos de l’activitat. Recordeu que cal accedir amb l’usuari personal de cada alumne/a.

