EL NADAL JA ÉS AQUÍ

Aquests últims dies d’escola abans de les vacances de Nadal han estat molt especials per nosaltres. Hem hagut de fer moltes feinetes importants com preparar les tapes dels àlbums, la decoració nadalenca de les classes, aprendre’ns la cançó i el poema de Nadal,… Ja veieu que no hem parat ni un moment! Però, l’últim dia d’escola va ser el més especial de tots, perquè primer ens va venir a veure el Patge Reial i li vam poder donar les cartes que havíem escrit als Reis Mags d’Orient i, després d’esmorzar, vam anar a fer cagar el Tió. I sabeu què? Doncs que ens va cagar un regalet per a tots! Com es nota que l’hem cuidat i alimentat molt aquests dies, eh?

Us deixem algunes fotos per a què veieu com vam fer cagar el Tió. Cliqueu a la següent imatge i les veureu!

Bones festes a tothom!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *