Matrícula curs 2020 – 2021

CAL DEMANAR CITA PRÈVIA PER FER LA MATRÍCULA

al correu: a8035684@xtec.cat

o al telèfon: 937 523 158

L’atenció serà de dilluns a divendres, de 8.00 h a 14.00 h.

DOCUMENTS per fer la MATRÍCULA: cliqueu PER DESCARREGAR

• 7 de juliol: publicació de la llista d’assignació i llista d’espera
  • Del 13 al 17 de juliol: matrícula
NORMES DE SEGURETAT

Cal seguir les següents mesures de seguretat per accedir a l’escola.

• Ús de mascaretes i guants.
  • Manteniment de la distància de seguretat.
  • Recomanació: portar el vostre propi bolígraf.
  • Seguir les instruccions del personal del centre.

Per a més informació:

RECURSOS DES DE l’EAP

Benvolgudes famílies:

Ens trobem davant una situació desconeguda, molt estranya i sense precedents, que no hem viscut mai. Tots i totes tenim sentiments de tot tipus aquests dies, estem totalment desubicats….i esperem que tot això duri el mínim possible i aviat puguem… Llegeix més»

RECURSOS DE L’ESCOLA

Des d’aquest espai podeu accedir als recursos dels que disposem des de la pròpia escola. l Cliqueu a l’article per veure tot el contingut.

RECURSOS ONLINE

Des d’aquest espai podeu accedir als recursos que ens faciliten les diferents aplicacions i pàgines web de la xarxa. Cliqueu a l’article per veure tot el contingut.

RECURSOS D’EDITORIALS

Des d’aquest espai podeu accedir als diferents recursos que us facilitem des de l’escola. Cliqueu a l’article per veure tot el contingut.

Informació dels mestres

Benvolgudes famílies

En primer lloc, el claustre desitgem que estigueu tots i totes bé, en aquest moment és el més important.

El Departament D’educació ens ha enviat les següents informacions:

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2020 2021:

Tots els procediments de gestió i administratius s’han aturat en data de 14… Llegeix més»

Sa Majestat Alien I

El passat divendres 14 de febrer els nens i nenes de quart van tenir el gran honor de preparar l’arribada de Sa Majestat Alien I. Amb la seva arribada ha començat el Carnaval a l’escola!

Dia de la Pau

Com cada any, el 30 de gener vam fer l’Acte Unitari a la pista de l’escola. A partir de les 11:30h hem recordat el llegat de Mahatma Gandhi el dia que es commemora l’aniversari de la seva mort. Els nens i nenes de Cicle… Llegeix més»

La Vuelta al Cole

El 25 d’octubre de 2019 hem realitzat la cursa solidària contra la leucèmica infantil.Agraïm enormement la participació de tota la comunitat educativa en aquesta festa esportiva.
Els nens i nens han gaudit molt, però no han estat els únics.
Gràcies a tots i a totes!!!

Llegeix més»

Castanyalloween

Un curs més hem gaudit de la festa de la Castanyada i la de Halloween en la mateixa tarda.
Les castanyeres i els castanyers han menjat panellets i les castanyes torrades i els més grans s’han disfressat i s’han dedicat a fer por, molta por!

Eix Transversal

Cada curs treballem un tema amb totes les classes i des de totes les àrees.  Aquest any escolar ens centrarem en l’UNIVERS, creant nous coneixements i fomentant el treball en equip cooperatiu. També farem festes i activitats motivades en el coneixement del gran misteri… Llegeix més»

Els autors ens visiten

A l’escola fomentem la llengua. Llegim llibres i fem d’altres activitats per a dinamitzar la lectura. Ah! i ens visiten els autors.

Bosc de Lem

Seguim amb el programa El Bosc de Lem. Una nova manera de treballar les emocions i els valors a l’escola.