PORTES OBERTES 2021

25 de febrer, a les 9:30 h

4 de març, a les 15:30 h

Inscripció a les Jornades clicant AQUÍ o escanegeu el codi QR

Pots descarregar-te aquesta presentació clicant AQUÍ

Castanyada i Halloween

A l’escola estem amb ganes de festa!!  Els petits celebrant la Castanyada, ballant  disfressats de castanyers i castanyeres i els grans celebrant Halloween !! Ball, contes de por, ambientant l’escola…..  Aquesta és la primera festa de l’escola i en vindran més. Aquest curs seran diferents, en grups bombolla, mascareta, distància….però res, res ens traurà les ganes de somriure i compartir moments junts. Bona Castanyada en família.

Això rutlla!

Això rutlla! Això funciona! Això és mèrit de tots i totes!
Famílies, moltes gràcies per ajudar-nos a fer de l’escola l’espai que sempre hem volgut. Gràcies per la vostra ajuda i per fer d’aquesta nova normalitat una experiència enriquidora. Gràcies per agilitzar les entrades i les… Llegeix més»

RECURSOS DES DE l’EAP

Benvolgudes famílies:

Ens trobem davant una situació desconeguda, molt estranya i sense precedents, que no hem viscut mai. Tots i totes tenim sentiments de tot tipus aquests dies, estem totalment desubicats….i esperem que tot això duri el mínim possible i aviat puguem… Llegeix més»

RECURSOS DE L’ESCOLA

Des d’aquest espai podeu accedir als recursos dels que disposem des de la pròpia escola. l Cliqueu a l’article per veure tot el contingut.

RECURSOS ONLINE

Des d’aquest espai podeu accedir als recursos que ens faciliten les diferents aplicacions i pàgines web de la xarxa. Cliqueu a l’article per veure tot el contingut.

RECURSOS D’EDITORIALS

Des d’aquest espai podeu accedir als diferents recursos que us facilitem des de l’escola. Cliqueu a l’article per veure tot el contingut.

Informació dels mestres

Benvolgudes famílies

En primer lloc, el claustre desitgem que estigueu tots i totes bé, en aquest moment és el més important.

El Departament D’educació ens ha enviat les següents informacions:

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2020 2021:

Tots els procediments de gestió i administratius s’han aturat en data de 14… Llegeix més»

Sa Majestat Alien I

El passat divendres 14 de febrer els nens i nenes de quart van tenir el gran honor de preparar l’arribada de Sa Majestat Alien I. Amb la seva arribada ha començat el Carnaval a l’escola!