RECURSOS DE L’ESCOLA

Des d’aquest espai podeu accedir als recursos dels que disposem des de la pròpia escola. l Cliqueu a l’article per veure tot el contingut.

RECURSOS ONLINE

Des d’aquest espai podeu accedir als recursos que ens faciliten les diferents aplicacions i pàgines web de la xarxa. Cliqueu a l’article per veure tot el contingut.

RECURSOS D’EDITORIALS

Des d’aquest espai podeu accedir als diferents recursos que us facilitem des de l’escola. Cliqueu a l’article per veure tot el contingut.

Informació dels mestres

Benvolgudes famílies

En primer lloc, el claustre desitgem que estigueu tots i totes bé, en aquest moment és el més important.

El Departament D’educació ens ha enviat les següents informacions:

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2020 2021:

Tots els procediments de gestió i administratius s’han aturat en data de 14… Llegeix més»

Sa Majestat Alien I

El passat divendres 14 de febrer els nens i nenes de quart van tenir el gran honor de preparar l’arribada de Sa Majestat Alien I. Amb la seva arribada ha començat el Carnaval a l’escola!

Dia de la Pau

Com cada any, el 30 de gener vam fer l’Acte Unitari a la pista de l’escola. A partir de les 11:30h hem recordat el llegat de Mahatma Gandhi el dia que es commemora l’aniversari de la seva mort. Els nens i nenes de Cicle… Llegeix més»

La Vuelta al Cole

El 25 d’octubre de 2019 hem realitzat la cursa solidària contra la leucèmica infantil.Agraïm enormement la participació de tota la comunitat educativa en aquesta festa esportiva.
Els nens i nens han gaudit molt, però no han estat els únics.
Gràcies a tots i a totes!!!

Llegeix més»

Castanyalloween

Un curs més hem gaudit de la festa de la Castanyada i la de Halloween en la mateixa tarda.
Les castanyeres i els castanyers han menjat panellets i les castanyes torrades i els més grans s’han disfressat i s’han dedicat a fer por, molta por!

Eix Transversal

Cada curs treballem un tema amb totes les classes i des de totes les àrees.  Aquest any escolar ens centrarem en l’UNIVERS, creant nous coneixements i fomentant el treball en equip cooperatiu. També farem festes i activitats motivades en el coneixement del gran misteri… Llegeix més»

Els autors ens visiten

A l’escola fomentem la llengua. Llegim llibres i fem d’altres activitats per a dinamitzar la lectura. Ah! i ens visiten els autors.

Bosc de Lem

Seguim amb el programa El Bosc de Lem. Una nova manera de treballar les emocions i els valors a l’escola.

Filosofia educativa

Resumir la filosofia educativa del nostre centre en nou principis no és una qüestió senzilla, però entenem que és la manera de sintetitzar moltes idees i maneres de fer i poder fer arribar el nostre ideari educatiu.

Contribuïm activament en la integració de valors que permeten a l’infant viure plenament,desenvolupant habilitats pròpies que faciliten la seva autonomia i l’acceptació de si mateix.
L’individu que conviu en societat necessita crear vincles afectius amb les persones del seu entorn proper, però també tenir sensibilitat per crear aquests vincles amb persones d’un context més llunyà.

L’escola s’esdevé un espai idoni on adquirir, mitjançant la pròpia vivència, estratègies que li permetran resoldre conflictes gràcies al diàleg, fent ús del seu propi autocontrol, detectar el malestar dels altres mostrant empatia i solidaritat, partint del respecte per la diversitat en el seu conjunt i percebent a la resta de persones com a companys i companyes de viatge amb els que conviure en llibertat i en un món de pau i sostenible.

Indubtablement, aquest esperançador objectiu no l’aconseguirem sols i soles, requereix de la vostra ajuda. Entenem que és l’entorn familiar l’espai apropiat per educar als infants en coordinació amb un centre escolar sensibilitzat en l’assoliment d’aquest propòsit.