Carnaval 2024

Des del començament de la setmana, els nostres nens i nenes han seguit amb entusiasme les consignes i activitats preparades per a celebrar el Carnaval.

Cada dia, hem seguit fil per randa les ordres del Rei Carnestoltes, que han omplert les aules de rialles i originalitat. Però el punt àlgid d’aquesta setmana tan especial ha estat la nostra gran rua on tota l’escola, amb disfresses originals i d’allò més divertides que ens feien pensar en la volta al món, ha desfilat pels carrers del municipi, mostrant la seva creativitat i esperit festiu.

Dia de la Pau

El Dia de la Pau va omplir l’escola de color i bons desitjos, ja que el passat 30 de gener, els i les alumnes del Marià Manent van dibuixar les seves mans amb missatges de pau que ara decoren els passadissos del centre.

La culminació de la festa va ser una emotiva trobada en el pati de tot l’alumnat, professorat i personal de l’escola, amb les mans entrellaçades, simbolitzant el sentiment d’unitat i el treball en equip.

Aquesta jornada va destacar el poder transformador de la comunitat educativa quan treballa unida i amb un propòsit compartit, destacant l’esperit de pau i solidaritat com un dels pilars fonamentals a l’Escola Marià Manent.

Feliç Dia de la Pau!!

El Rei Carnestoltes ja ha arribat!!

Benvolguts i Benvolgudes!!
Ens fa molta il·lusió informar-vos que el Rei Carnestoltes ha arribat a l’escola i amb el seu pregó marca l’inici d’una època de festa i diversió. Us convidem a unir-vos a la celebració i seguir les ordres del Carnestoltes per participar en aquesta… Llegeix més»

Bona experiència a la biblioteca escolar

La comissió de biblioteca ha presentat l’experiència de “Ampliem el fons de la biblioteca “, que vam publicar al nostre web, , al programa de Biblioteques escolars de Catalunya (programa “puntedu”):  i ens han reconegut aquesta activitat amb el segell digital de bona pràctica .

La nostra biblioteca continua endavant .

Podeu veure la publicació de  l’experiència a  ENLLAÇ .

Bibliopati

Recordeu que podeu venir a la biblioteca a viure aventures i participar d’infinitat d’activitats, els dimarts i divendres, d’11h a 11:30h.

Llegir ens fa lliures!

Bones Festes!

L’equip de persones que formen part de l’escola Marià Manent us desitgem que gaudiu d’aquests dies festius en companyia de la gent que us estima💖

La nostra petjada!

El curs anterior, els nens i nenes de 6è van començar aquest mural fet amb la tècnica del grafiti. Aquest any, després d’un taller força engrescador, els i les alumnes de 5è i 6è han acabat aquesta fantàstica obra d’art 😉 que avui us presentem.

L’èxit és la suma de petits esforços, repetits dia rere dia. Robert Collier

Reunions d’Aula 2022 – 2023

Benvolgudes famílies,
A partir del 14 de setembre es començaran a celebrar les reunions d’aula (presencials).
El vostre tutor o tutora us indicarà el lloc (aula) i us confirmarà l’hora (17 h).
Podeu consultar la data en el calendari.
Bon curs 22 – 23!

Calendari escolar 22-23

L’horari lectiu del centre serà de 9:00h a 12:30h i de 15:00h a 16:30h per a tots els alumnes del centre.

Per als alumnes que inicien l’escolarització a P3 s’organitza un breu període d’adaptació que suposa una certa modificació dels horaris de la primera setmana de classe, i que es va fer saber a les famílies a la reunió del 27 de juny. El període d’adaptació serà entre el 5 i el 9 de setembre de 2022, amb un horari reduït.

Les classes començaran el 5 de setembre de 2022 i acabaran el 22 de juny de 2023.

Durant el mes de setembre, l’horari per a tots els nivells serà de 9h a 13h per les activitats lectives. A partir de les 13h i fins les 15.30h s’ofereix el servei de menjador i a partir de les 15.30h, els infants gaudiran d’activitats de lleure educatiu a càrrec d’un equip de monitors i monitores fins a les 16.30h.

Dia de la Pau 2022

Els nens i les nenes de l’escola hem cantat, amb llenguatge de signes, la cançó de Txarango “Compta amb mi” per fer arribar a tothom els nostres desitjos de pau, amor i solidaritat. Perquè… no hi ha un camí per a la pau, la pau és el camí!

Compta amb mi – llengua de signes

Concert de Nadal

Aquesta última setmana la pandèmia ens ha posat a prova una vegada més. La corda s’ha tornat a tensar i ha fet trontollar molts projectes. Entre ells l’esperat concert de Nadal. Però amb la determinació, l’esforç i la responsabilitat de tothom hem aconseguit tirar-lo endavant.
L’hem… Llegeix més»