Fi de curs

Avui ja podem dir que hem superat un altre curs diferent. Hem compartit molts moments especials, hem aconseguit sobreposar-nos a les circumstàncies. Tots plegats hem treballat en la mateixa direcció. Famílies, alumnes i escola hem demostrat que podem superar-ho tot. I com no podia ser d’una altra manera, hem acabat el curs amb activitats, alegries i emocions. Acomiadem als nens i nenes de 6è, tenint un record especial per als que el curs passat no ho van poder fer. Molta sort a tots ells! Que tingueu unes molt bones vacances i ens retrobem al setembre!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *