L’actualitat a l’escola

L’ACTUALITAT A L’ESCOLA

De vegades passen coses que no tens previstes, trens on tenies pensat pujar-hi. Però decideixes aturar-te, mirar-t’ho, endinsar-t’hi  i treure’n profit.

Això és el que ha passat amb l’explosió del volcà Cumbre Vieja de la Palma. L’alumnat de 2n va mostrar molta curiositat i es va decidir començar a investigar.

Han buscat informació relativa als volcans, han resolt dubtes que anaven sorgint i han construït unes maquetes que al final, en una sessió d’experimentació, han fet entrar en erupció. Així, han observat en directe què passa quan la lava inicia el seu camí de descens.

Quan parteixes dels interessos de l’alumnat les ganes d’aprendre es multipliquen. Han gaudit molt, s’han emocionat, han fet de periodistes, de científics i d’artistes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *