Comencem el curs

Dilluns comencem el nou curs amb molta il·lusió que segur és compartida amb vosaltres i els vostres fills i filles.
Continuem amb pandèmia però  amb alguns canvis respecte al curs passat que ens donen més aire i que beneficia en el benestar de tothom.
Podeu consultar el pla d’obertura de centre, on us compartim l’organització del centre per aquest curs 2021-22.
Horaris i portes d’entrada
Només un familiar dels alumnes d’infantil, primer i segon, poden acompanyar als nens i nenes, ha de portar mascareta obligatòria i  preferentment el familiar que estigui vacunat.
Curs Horari Porta Observacions
P-3, P-4, P-5 9’10-12’30   15-16’40 Principal Av Caritat Un familiar acompanya a la porta de la classe.

Mascareta per alumnes no obligatòria, si recomanada.

1r i 2n 9’00-12’30  15-16’30 Porta Pins Av Caritat Un familiar acompanya als alumnes a la pista.

Mascareta per alumnes obligatòria

4rt 9’00-12’30  15-16’30 Porta Pins Av Caritat Alumnes entren sols, fan fila als pins.

Mascareta per alumnes obligatòria

3r, 5è 6è 9’00-12’30  15-16’30 Porta Bus Av Caritat Alumnes pugen directament  a l’aula.

Mascareta per alumnes obligatòria

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *