Jo em quedo a casa!

En primer lloc voldríem aprofitar per enviar-vos molts ànims en aquests moments tan diferents al dia a dia que vivim normalment. Us trobem a faltar i esperem que tots vosaltres estigueu bé!

El darrer dia de classe, dins la incertesa del moment, alguns cursos vam apuntar a les agendes les tasques que es podien anar fent durant els dies que no ens veuríem, tot i així, aquí us en proposem de noves. Cal incidir en el fet que aquestes NO seran avaluables.

Ens dirigim també als nens i nenes de l’escola per encomanar-vos:

• Compartir les pors, els neguits, les angoixes que pugueu tenir, amb els adults de confiança.
  • Que ho feu fàcil a casa, ajudant a les persones que us estimeu, amb les tasques del dia a dia: neteja i ordre de la casa, parar taula, cuinar, la vostra higiene, cuidar dels altres…
  • Aneu en compte amb les pantalles! És molt fàcil aquests dies, dedicar-los-hi més temps del què és saludable.

I per als pares i mares, molts ànims, molta paciència i amor cap als més petits i petites de la casa! Deixem-nos encomanar de la seva positivitat i capacitat d’adaptació a les noves situacions!

Tot seguit us adjuntem orientacions i activitats que el Departament d’Educació ens ha fet arribar a l’escola en relació amb el temps que estem compartint amb els nostres infants. Aquestes han estat complimentades amb altres activitats proposades pel claustre de mestres de l’escola:

ACTIVITATS ACTUALITZADES

NOTA: Quant als alumnes de Cicle Inicial valoreu si realitzar les activitats d’ed. Infantil o les d’ed. Primària adaptades.

Sapigueu que estem a la vostra disposició pel que necessiteu tan sols ens heu d’enviar les vostres inquietuds o preguntes al correu de l’escola c5005090@xtec.cat

Fins la tornada! #joemquedoacasa #totaniràbé

Equip de mestres