MI MANUALIDAD

La setmana passada a l’aula de Cicle Inicial vam realitzar l’activitat d’expressió oral “Mi manualidad”, en la qual l’Ïu ha estat l’encarregat de presentar la manualitat de El volcán a la resta de companys i companyes.

Després, tots i totes hem fet una llista dels materials necessaris i de les instruccions necessàries.

COMENCEM EL TRIMESTRE!

Després d’uns dies de vacances, avui hem tornat a l’escola. En arribar, tots i totes hem tingut una grata sorpresa, el passadís estava ple de regals!

També, durant la tarda hem realitzat l’activitat “Tarda de la joguina” en la qual els infants han pogut portar una joguina de casa i compartir-la amb els seus companys i companyes!

Tots/es teníem moltes ganes de veure’ns i ens ho hem passat d’allò més bé!

BONES FESTES!

La comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja unes BONES FESTES i un BON ANY!

Ens retrobem el dijous 8 de gener de 2026.

CANTADA DE NADALES A LA PLAÇA

Us informem que els alumnes de l’Escola Mestral tenim previst anar a cantar nadales a la plaça Major del poble, el proper divendres 19 de desembre, a les 12h.

Ens faria molta il·lusió la vostra assistència.

Us hi esperem!

ARRIBA EL TIÓ

Avui hem tingut una gran sorpresa!

Ha arribat una carta a l’escola del tió, ens ha dit que s’havia perdut i que estava gelat de fred i molt afamat.

Així que hem sortit al pati a buscar-lo i l’hem trobat! Quina il·lusió!

Ara a donar-li menjar perquè es prepari per cagar molt!