AMBIENTS CICLE INICIAL
09/02/26Us compartim els ambients que els infants de cicle inicial faran aquest segon trimestre: art, trencaclosques i atelier.
Us compartim els ambients que els infants de cicle inicial faran aquest segon trimestre: art, trencaclosques i atelier.
El dia 6 de febrer vam realitzar l’activitat d’expressió oral “Mi manualidad”, el Leo va ser l’encarregat de presentar la manualitat de “La selva” a la resta de companys i companyes.
Després, tots i totes hem fet una llista dels materials necessaris i de les instruccions necessàries.
El dia 30 de gener vam realitzar l’activitat d’expressió oral “Mi manualidad”, la Freya va ser l’encarregadada presentar la manualitat de Pegatinas caseras a la resta de companys i companyes.
Després, tots i totes hem fet una llista dels materials necessaris i de les instruccions necessàries.
El dia 23 de gener vam realitzar l’activitat d’expressió oral “Mi manualidad”, en la qual el Jan va ser l’encarregat de presentar la manualitat de El patoa la resta de companys i companyes.
Després, tots i totes hem fet una llista dels materials necessaris i de les instruccions necessàries.
El passat divendres 30 de gener l’alumnat de Cicle Inicial va anar a Lleida amb tren per assistir a l’audició “Monstres” realitzada a l’Auditori Enric Granados. Una vegada acabada, vam passar una estona a la plaça Sant Joan.
Ens va agradar molt!
Ja hem tastat les olives que vam collir de l’olivera de l’hort.
Estaven boníssimes, les vam amanir amb alls, llorer i timó.
Us compartim els ambients que els infants d’Infantil faran aquest segon trimestre: teatre, llum negra i casal.
Els alumnes d’I4 i I5 hem après moltes coses del cos humà!
En aquest enllaç podeu veure totes les fotografies.
Esperem que en gaudiu plegats!
Els nens i nenes de Cicle Mitjà, van realitzar per parelles, l’exposició oral d’un animal invertebrat.
Va ser una experiència molt enriquidora!
El passat dimecres 21 de gener, l’alumnat de Cicle Superior va rebre la visita de la Sara i la Marta, la psicòloga i infermera del CAP d’Alpicat, per rebre una xerrada sobre la gestió emocional i els canvis del nostre cos en la pubertat.
Va ser una xerrada molt profitosa i ens va agradar molt!