MI MANUALIDAD

El dia 6 de febrer vam realitzar l’activitat d’expressió oral “Mi manualidad”, el Leo va ser l’encarregat de presentar la manualitat de “La selva” a la resta de companys i companyes.

Després, tots i totes hem fet una llista dels materials necessaris i de les instruccions necessàries.

MI MANUALIDAD

El dia 30 de gener vam realitzar l’activitat d’expressió oral “Mi manualidad”, la Freya va ser l’encarregadada presentar la manualitat de Pegatinas caseras a la resta de companys i companyes.

Després, tots i totes hem fet una llista dels materials necessaris i de les instruccions necessàries.

MI MANUALIDAD

El dia 23 de gener vam realitzar l’activitat d’expressió oral “Mi manualidad”, en la qual el Jan va ser l’encarregat de presentar la manualitat de El patoa la resta de companys i companyes.

Després, tots i totes hem fet una llista dels materials necessaris i de les instruccions necessàries.

 

ANEM A L’AUDITORI

El passat divendres 30 de gener l’alumnat de Cicle Inicial va anar a Lleida amb tren per assistir a l’audició “Monstres” realitzada a l’Auditori Enric Granados. Una vegada acabada, vam passar una estona a la plaça Sant Joan.

Ens va agradar molt!

ENS CONEIXEM?

El passat dimecres 21 de gener, l’alumnat de Cicle Superior va rebre la visita de la Sara i la Marta, la psicòloga i infermera del CAP d’Alpicat, per rebre una xerrada sobre la gestió emocional i els canvis del nostre cos en la pubertat.

Va ser una xerrada molt profitosa i ens va agradar molt!