MI MANUALIDAD

La setmana passada a l’aula de Cicle Inicial vam realitzar l’activitat d’expressió oral “Mi manualidad”, en la qual l’Ïu ha estat l’encarregat de presentar la manualitat de El volcán a la resta de companys i companyes.

Després, tots i totes hem fet una llista dels materials necessaris i de les instruccions necessàries.

COMENCEM EL TRIMESTRE!

Després d’uns dies de vacances, avui hem tornat a l’escola. En arribar, tots i totes hem tingut una grata sorpresa, el passadís estava ple de regals!

També, durant la tarda hem realitzat l’activitat “Tarda de la joguina” en la qual els infants han pogut portar una joguina de casa i compartir-la amb els seus companys i companyes!

Tots/es teníem moltes ganes de veure’ns i ens ho hem passat d’allò més bé!