Nou trimestre, nous projectes!

Bones a tothom,

Fa quasi un mes que hem començat un nou trimestre i per tant, nous projectes. Per aquest motiu us volem fer 5 cèntims de tot el que estem treballant i aprenent i del que farem en les properes setmanes.

PROJECTES:

Per una banda a 5è A continuen fent pinzellades al projecte  “Els científics i les científiques” i ens esperen experiments nous proposats pels propis alumnes i d’altres, proposats per la mestra. A més de conèixer dones científiques importants que hi ha hagut i que hi ha actualment.

I per altra banda a 5è B també segueixen fent activitats sobre “Els esportistes” i aviat, també ens proposaran una gimcana per tota l’escola. Quin gran repte!

Però tenim més projectes entre mans com el dels ecosistemes i Espanya i aviat començarem a realitzar un treball relacionat amb el nostre entorn aplicant el mètode científic.

I què més estem fent i farem?

Doncs parlem de la Pau i de les emocions i elaborem creacions artístiques a l’hora d’Arts and Crafts. Ens visita la policia per parlar sobre l’assetjament. Veiem anuncis, petits vídeos, pel·lícules i llegim breus biografies o històries sobre dones per conversar sobre el paper de la dona al llarg de la història. Aprenem a fer itineraris i aviat també començarem a elaborar els nostres propis còmics. Repassem els nombres decimals, les unitats de massa, longitud i capacitat, aprendrem a calcular percentatges…Preparem la Cantània a música i seguim millorant el nostre anglès. I a educació física aprenem nous jocs i esports o els perfeccionem. I també ens queden sortides, el carnestoltes… i moltes més activitats.

Si no us voleu perdre totes aquestes aventures que viurem plegats, recordeu subscriure’s a les carpetes de fotos dels vostres fills i filles per rebre notificacions  quan es pugen noves imatges. A l’inici del blog teniu un enllaç en el qual accedireu aquestes carpetes.

Fins aviat…

Les mestres de 5è.