Tornem a plantar!

Mas PRATS comença el 2n torn per plantar
Un dels pilars del Projecte Educatiu de Mas PRATS és fer dels aprenentatges els més vivencials i reals possibles.
Els infants tenen un ventall de possibilitats per fer-ho possible. Un context real que s’ofereix és el de l’hort a l’escola.
Segons el nivell, cadascún d’ells té una hortalissa o verdura per curs de tal manera que quan un alumne /a arriba a 6è ha plantat, observat i vivenciat el cicle vital de la majoria de les verdures que cuinem i trobem en un àpat.
Patates, pastanagues, porros, calçots, cols, remolatxa, escaroles, bròquils, maduixes, tomàquets, pebrots i un llarg etcètera és el que trobem a l’hort de Mas PRATS segons el nivell que cursem.
Tot aquest treball és porta a terme gràcies a la gran feina de planificació i gestió del Grup Impulsor de mestres i a la Comissió de l’hort de famílies.
Perquè a Mas PRATS aprenem amb sentit.
Perquè som Mas PRATS