Tallers de la Prehistòria

Quina és una de les millors maneres d’anar acabant el projecte de la Prehistòria? Doncs posant-nos una mica més a la pell dels nostres avantpassats, tot practicant el seu art.

I això va ser possible el divendres 14 de febrer quan l’alumnat, els pares i les mares i les mestres de 5è, vam poder viure un matí fantàstic de tallers prehistòrics. Els i les alumnes van poder elaborar eines, pintures rupestres a la paret i en pedres, van poder fer mòbils amb elements naturals, practicar amb el teler i fer ceràmica gràcies a la col·laboració dels adults i dels propis companys/es.

Si voleu comprovar el procés creatiu,podeu veure aquestes imatges. Properament realitzarem una exposició amb els productes elaborats.