Laboratori d’art

Laboratori d’ART a 〽️as PRATS

Us presentem el Laboratori d’ART , un espai molt esperat per tots nosaltres i que us mostrem amb molta il.lusió ✨

És una de les grans inversions d’aquest curs a l’escola i una gran aposta pedagògica‼️

L’aprenentatge de l’art i a través de l’art, genera coneixement i transferència a altres situacions i contextos tot desenvolupant un pensament crític, obert i flexible.

Les manifestacions artístiques tenen una presència constant en l’entorn i en la vida de les persones i esdevenen espais de relació en els quals flueixen experiències, significats, emocions, idees i pensaments.

El laboratori d’ART de Mas PRATS es presenta com un projecte obert on tindrà cabuda les  aportacions de tota la comunitat educativa ( alumnes, mestres i famílies).

I tu, ets 〽️as Prats ?? 😉