La mirada estètica dels espais

🪵🪜🪑 La MIRADA ESTÈTICA dels espais, un VALOR AFEGIT

Gran INVERSIÓ a l’escola junt amb el LABORATORI d’ART🎨

Apostem per uns espais més estètics i més confortables caracteritzats per fusta natural i el predomini de la claror donant més calma i sintonia a les aules d’INFANTIL.

L’educació estètica s’ha d’incloure en els aprenentatges escolars i, alhora, ha d’estar present en el dia a dia per fomentar unes habilitats i unes actituds que serveixin per aportar unes millores qualitatives al món, ja que quan s’incorporen hàbits estètics també s’està incidint en la dignitat de les persones que conviuen en un espai. En aquest sentit, es parla d’harmonia d’un espai quan es percep que tot és al lloc on ha de ser. Per aconseguir-ho és bàsic tenir presents alguns aspectes vinculats amb la decoració, la distribució del mobiliari, la manera de penjar les propostes, els destorbs visuals, l’ordre i la neteja. Incidir en aquests aspectes pot aportar grans beneficis al benestar personal, a la convivència i a l’aprenentatge.

I tu, ets 〽️as PRATS?