III Xerrada per a mares i pares

Benvolgudes famílies,

Demà a les 15:00h, a la biblioteca de l’escola, tindrà lloc la III Xerrada per a mares i pares.

Com ja sabeu, el nostre centre està inscrit al Pla de promoció de fruites, hortalisses i llet . Famílies i escola hem d’anar de la mà en aquest sentit. Per tal motiu, s’ofereix una xerrada impartida per una nutricionista – dietista a càrrec del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació.

En aquesta xerrada, d’una hora de durada aprox., el professional tractarà temàtiques d’alimentació saludable, fent èmfasi en la importància de la fruita/hortalisses i llet. Mitjançant històries basades en l’experiència diària s’obriran debats útils per a desenvolupar estratègies per introduir en els àpats diaris aliments que són freqüentment rebutjats pels nens i nenes. Gràcies a aquests contes curts, les famílies aprendran noves estratègies per inculcar bons hàbits alimentaris als més joves de la casa.

A més, l’última part de la sessió es realitzarà un show-cooking, és a dir, una demostració de cóm preparar una recepta per tastar insitu.

Amb tot això, l’escola també vol enllaçar amb el treball que s’està fent, aquesta setmana, a les aules amb la Marató de TV3 potenciant hàbits saludables i poder evitar i/o prevenir malalties.

Us hi esperem!!!