ELS ARTISTES A MAS PRATS!

Els artistes a Mas PRATS
Al llarg de tots els nivells, a Mas PRATS treballem diferents artistes amb el seu context, la seva història i tècniques artístiques més característiques.
Avui us presentem una de les artistes de 2n, Frida Kahlo.
L’estudi de la vida i obra de Frida Kahlo i el treball de la natura i dels bodegons proporciona als i les alumnes explorar la seva pròpia creativitat i entendre la diversitat cultural potenciant també la capacitat per trobar la bellesa en les petites coses.
A més, amb la vida i obra de l’artista es visibilitza la importància de la perseverança i la resiliència enfront de les dificultats, com ho va fer Frida Kahlo, que va continuar pintant malgrat les seves lluites personals i físiques.
Perquè a Mas PRATS empoderem als nostres infants de manera transversal per a l’escola i per a la vida.
Perquè …Som  Mas PRATS !!!