El Musical a #Onamaresme

Divendres passat convidats a #OnaMaresme , programa magazine amb la comarca del Maresme com a eix central. Aquest programa s’elabora i es coprodueix per 7 emissores i La Xarxa: Ràdio Premià, Mataró Audiovisual, Ràdio Canet, Ràdio Calella, Ona Malgrat, Ràdio Tordera i #RàdioPalafolls.

Vam parlar sobre el MUSICAL ???que porten a terme els alumnes de sisè. Aquest està emmarcat dins d’un projecte transversal on es treballen diferents àrees de manera globalitzada. La música, el guió, l’expressió oral i la posada en escena, l’expressió corporal, l’atrezzo, la mesura del Teatre, l’empatia, la seguretat en un mateix, la gestió de les emocions i la cohesió de grup són alguns dels aspectes que cobren significat des d’aquesta vessant.

CAMINEM JUNTS ?, lema de l’escola i nom del musical d’enguany. Us ho perdreu????

?Dimecres 5 de juny a les 18:00.

?Dijous 6 de juny a les 20:30h.

?Teatre de Palafolls

Gràcies, una vegada més, a Ràdio Palafolls per donar a conèixer el projecte educatiu de Mas Prats!!