Ajuts Beques menjador

Presentació de sol·licituds del 22 de maig al 4 de juny de 2023, ambdós inclosos.

– La documentació obligatòria que cal presentar és la següent:

o Sol·licitud (Model CCM1) emplenat i signat pel sol·licitant.

o Fotocòpia del DNI/NIE o llibre de família de tots els membres de la unitat familiar (només en cas que sigui la primera vegada).

o Conveni o sentència de divorci: quan un dels membres de la unitat familiar ja no convisqui en el domicili però encara hi estigui empadronat.

o Documentació econòmica/laboral en cas de no realitzar la Declaració de la Renda 2022.

– El tràmit es podrà fer a través d’instància electrònica Tràmits i gestions (seu-e.cat) o presencial. En aquest cas, caldrà sol·licitar cita prèvia a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament (OAC) Cita prèvia (palafolls.cat)

Dilluns a les 7 del matí hi haurà disponible el formulari electrònic. La cita prèvia ja està activa.

Important: els ajuts de menjador cal demanar-los al municipi on l’alumne està empadronat, no al municipi on l’alumne està escolaritzat.