Objectius

La cultura digital de centre, recollida a les NOFC (punt 7), concreta l’ús de les tecnologies i els objectius de la comissió digital i la coordinadora digital. El PEC, contempla el desplegament curricular i l’avaluació de la competència digital en l’alumnat.

A partir d’aquestes dades i la diagnosi, s’han establert diferents objectiu, indicadors i s’han temporitzat per assolir-los en tres cursos.

OBJECTIUS VINCULATS AL PEC

OBJECTIU 1. Programar els continguts claus de competència digital a la programació anual de cada nivell.

Objectiu del PEC (NOFC punt 7.1.)

Vetllar pel desplegament curricular de la competència digital de l’alumne.

Diagnosi

Hi ha alguns continguts vinculats a la competència digital que no es treballen prou per manca de temps i/o priorització d’altres.

OBJECTIU 2. Concretar una línia d’escola que reculli els aspectes referents als drets d’autoria i les llicències d’ús dels continguts publicats.

Objectiu del PEC (NOFC punt 7.1.)

Tenir cura que els materials digitals difosos pel centre, que siguin accessibles en línia, respectin els drets d’autoria i les llicències d’ús dels diferents elements que els integren (imatges, esquemes, textos, àudio, vídeo, etc.).

Diagnosi

No hi ha una línia d’escola clara que garanteixi el respecte dels drets d’autoria i les llicències d’ús.

OBJECTIUS A PARTIR DE LA DIAGNOSI

OBJECTIU 3. Implementar la FIC per a tot el professorat del centre.

Diagnosi

Un percentatge significatiu del professorat creu que hi ha manca de debat sobre les necessitats de formació en l’ensenyament en tecnologies digitals.

OBJECTIU 4. Dedicar part de la FIC a l’ensenyament de tecnologies innovadores.

Diagnosi

Un percentatge significatiu del professorat creu que no utilitza prou tecnologies innovadores.

OBJECTIU 5. Implicar al professorat en la creació de rúbriques digitals per a la coavaluació.

Diagnosi

Un percentatge significatiu del professorat no posa a l’abast dels alumnes eines digitals per a la coavaluació.

OBJECTIU 6. Impulsar la comunicació amb altres organitzacions fent servir eines digitals.

Diagnosi

Un percentatge significatiu del professorat no participa en xarxes educatives en entorns digitals.

El centre no utilitza tecnologies digitals en col·laborar amb altres organitzacions.

TEMPORALITZACIÓ