1r M’agrada el Nadal i el Trineu
1r M’agrada el Nadal i el Trineu Llegeix més »
Hola famílies d’EI4 i EI5! Avui hem gaudit d’un dia genial a Can Montcau! Hem començat fent panellets, hem visitat del bosc de la Maria Castanyera i ens ha torrat unes castanyes boníssimes! No us perdeu els àlbums de fotos, veureu que bé ens ho hem passat! EI4 EI5 A EI5 B Feliç Castanyada!
La Castanyada a Can Montcau! Llegeix més »