La classe de la gastronomia i la classe dels esports.

Caga Tió, avellanes i turró…

Hola famílies! La setmana passada els nens i nenes d’Educació Infantil vam anar a buscar el Tió, quina emoció!! En aquest enllaç podreu veure fotos d’aquest dia taaan emocionant. Avui el Tió s’ha fet gran i ha començat a tirar-se uns pets… estarà a punt perquè li cantem la cançó? Us anirem explicant famílies! Ens

Caga Tió, avellanes i turró… Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut