Scape room d’star wars a la classe de 4t

La classe de 4t va demanar com un dels premis d’educació física, participar en un scape room a l’escola. Com que van obtenir els castellers que necessitaven, el penúltim dia del primer trimestre vam celebrar-lo per sorpresa a la sala de psico.

L’aventura la van presentar dos personatges de la saga, un de malvat i un de molt bo que van explicar als nens i nenes de 4t que tenien una missió, salvar la princesa Leya que estava segrestada a dos galàxies de distància. Per salvar-la, havien de superar tres reptes de grup, explicats per la mateixa princesa mitjançant unes gravacions que el malvat duia enregistrades en un llapis de memòria i que tots van escoltar molt atentament. Cada repte superat els donava una xifra i si obtenien les tres xifres obrien el candau que teníem a les mans i que connectava directament amb el que tenia a la princesa Leya encadenada a 3 milions de kms del Llebetx. I tot això ho havien d’aconseguir amb només 45 minuts ja que passat aquest temps, sortiria el sol en el planeta on es trobava la princesa i amb la claror del dia una criatura ferotge es despertaria de dins la cova on estava lligada i es cruspiria a la princesa en un obrir i tancar d’ulls.

Amb molta empenta i força de grup van superar els tres reptes, vam poder obrir el candau i la princesa va quedar alliberada!

Aquí teniu les fotos i un petit spoiler de l’aventura: https://youtu.be/WxXtiXd7cWQ

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *