Pla d’organització del curs 2020-2021

Benvolgudes famílies,
Ahir vam fer el Consell Escolar i vam compartir i aprovar el Pla d’organització del curs 2020-2021. És important que en feu una lectura acurada i que totes seguim la normativa. Volem tenir l’escola oberta i el millor camí per aconseguir-ho és la corresponsabilitat.… Llegeix més»

Presentació del claustre

DIJOUS DIA 10 DE SETEMBRE:
A les 9:30h presentació del claustre de mestres i del curs que iniciem per videoconferència.
Tenint en compte la situació epidemiològica actual, ens sembla poc prudent fer una trobada presencial. Per tant, farem la presentació del claustre per videoconferència en aquest Llegeix més»

Reunió de P3

Benvolgudes famílies:
Per poder donar-vos la benvinguda al centre i per explicar-vos un seguit d’informacions que us faran més còmode l’inici de curs, us convoquem a una reunió:
REUNIÓ PER A FAMÍLIES DE P3:
– Dimarts dia 8 de setembre a les 17h.
Aquesta reunió es durà a terme… Llegeix més»

Adaptació a P3

Benvolgudes famílies,
Per tal que pugueu preveure la vostra organització familiar en l’inici del proper curs 2020 – 2021 en el procés d’incorporació del vostre fill o filla a l’escola, us comuniquem les condicions en què podreu acompanyar els infants així com les concrecions de calendari… Llegeix més»

Comiat de sisè

Benvolgudes famílies,
Enguany hem tingut un tercer trimestre del tot diferent. No hem pogut veure arribar els nens i nenes de sisè dalt del trenet i acomiadar-los tota la comunitat educativa junta però… tindran un comiat ben especial!
Podeu veure el programa d’actes! Us… Llegeix més»

Matrícula curs 20-21

Benvolgudes famílies,
El període de matrícula és del 13 al 17 de juliol de 9h a 13h, preferiblement amb cita prèvia (escolallebetx@xtec.cat)
En el següent enllaç trobareu documents d’utilitat (autoritzacions de paracetamol – ibuprofè, sortides i drets d’imatge) que haureu de lliurar signats en… Llegeix més»

Ajuts de menjador i de transport

Benvolgudes famílies,
Us fem arribar informació referent als ajuts de menjador des del Consell Comarca. És molt important que feu la sol·licitud dins de termini.
Presentació de les sol·licituds:
La presentació de les sol·licituds per demanar un ajut individual de menjador, desplaçament i transport escolar per al curs… Llegeix més»

Jornada de portes obertes virtuals

Benvolgudes famílies,
Com que no podrem dur a terme la jornada de portes obertes tal i com estava prevista, el proper dilluns 11 de maig a les 16h, convoquem una videoconferència per poder donar resposta als vostre dubtes si en teniu.
Les famílies que us havíeu inscrit… Llegeix més»

Gràcies famílies!

Oohhh!!! Ahir ens vam llevar amb l’alegria de veure molts nens i nenes de l’escola i els seus missatges! Ens vau alegrar el dia, que no és poc! 😉
Compartim el vídeo fet per les famílies, mil gràcies! Us trobem molt a faltar!