Ampliem les propostes d’activitats a l’hora del pati.

L’Escola està immersa en un procés de renovació profunda i reflexionada i valorem tots aquests canvis que s’han fet fins ara de manera molt positiva.Ara li ha arribat el torn a l’estona de pati i hem buscat noves fórmules per fer d’aquest, un espai més participatiu i amb un ampli ventall d’opcions de joc.… Llegeix més»

Millorem el pati

Benvolgudes famílies,
Com sabeu, el curs passat, els nens i nenes van treballar en el pati que somiaven i ens ho van fer arribar a través de les assemblees de delegats i delegades.
Tant el claustre de mestres com l’AFA vam pensar que havíem d’escoltar-los i intentar… Llegeix més»

Festa de la Diversitat

Com cada any, hem celebrat el dia de la diversitat a l’escola. Aquesta vegada hem tractat la diversitat en sentit ampli, hem parlat i reflexionat amb els nens i nenes sobre els refugiats, la diversitat de gènere i hem hagut hagut de resoldre afegint diversitat… Llegeix més»

La Bella i la Bèstia

Com sabeu, els nens i nenes de sisè van fer la seva obra de teatre el passat divendres. Va ser un èxit! Vam gaudir moltíssim veient les grans actrius i actors que tenim alhora que és una satisfacció el fruit de la feina ben feta.
En… Llegeix més»

Bicicletada

Benvolgudes famílies,
Com sabeu, el passat diumenge 5 de maig es va dur a terme la Bicicletada en motiu del cinquantenari de l’escola. Des de l’organització i, molt especialment, el Xavier Planas com a responsable, estem molt contents de com va anar, de la participació i… Llegeix més»

Xerrada sobre l’escola del S.XXI

Benvolgudes famílies,
En el marc de la celebració dels 50 anys de l’escola, el proper dijous 9 de maig, tenim prevista una xerrada a la biblioteca Armand Cardona, amb la presidenta del Moviment de Renovació Pedagògica i la directora de l’escola.
Us hi esperem!