Presentació del claustre

DIVENDRES DIA 10 DE SETEMBRE:
NOVETAT: PRESENCIAL!!
A les 13h presentació del claustre de mestres i del curs que iniciem al porxo de l’escola. Us presentarem l’equip que acompanyarà els vostres fills/es al llarg del curs.
Posteriorment, les tutores i tutors es distribuiran pel pati de l’escola… Llegeix més»

Reunió de P3

Benvolgudes famílies:
Per poder donar-vos la benvinguda al centre i per explicar-vos un seguit d’informacions que us faran més còmode l’inici de curs, us convoquem a una reunió:
REUNIÓ PER A FAMÍLIES DE P3:
– Dimarts dia 7 de setembre a les 17h.
Aquesta reunió es durà a terme… Llegeix més»

Adaptació a P3

Benvolgudes famílies,
Per tal que pugueu preveure la vostra organització familiar en l’inici del curs vinent 2021 – 2022 en el procés d’incorporació del vostre fill o filla a l’escola, us comuniquem les condicions en què podreu acompanyar els infants així com les concrecions de calendari… Llegeix més»