Festa de la Diversitat

Com cada any, hem celebrat el dia de la diversitat a l’escola. Aquesta vegada hem tractat la diversitat en sentit ampli, hem parlat i reflexionat amb els nens i nenes sobre els refugiats, la diversitat de gènere i hem hagut hagut de resoldre afegint diversitat… Llegeix més»

La Bella i la Bèstia

Com sabeu, els nens i nenes de sisè van fer la seva obra de teatre el passat divendres. Va ser un èxit! Vam gaudir moltíssim veient les grans actrius i actors que tenim alhora que és una satisfacció el fruit de la feina ben feta.
En… Llegeix més»

Bicicletada

Benvolgudes famílies,
Com sabeu, el passat diumenge 5 de maig es va dur a terme la Bicicletada en motiu del cinquantenari de l’escola. Des de l’organització i, molt especialment, el Xavier Planas com a responsable, estem molt contents de com va anar, de la participació i… Llegeix més»

Xerrada sobre l’escola del S.XXI

Benvolgudes famílies,
En el marc de la celebració dels 50 anys de l’escola, el proper dijous 9 de maig, tenim prevista una xerrada a la biblioteca Armand Cardona, amb la presidenta del Moviment de Renovació Pedagògica i la directora de l’escola.
Us hi esperem!

612,40 gràcies!

612,40 euros!

Els nens i nenes de 3r estan molt agraïts i agraïdes! Famílies, mestres, tribu llebetx i vilanovins en general, moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració! La totalitat de l’import recaptat va destinada a la investigació del càncer infantil!
Si voleu veure fotos, feu clic Llegeix més»

Gimcana urbana

Benvolgudes famílies,
Seguim celebrant que l’escola fa 50 anys! El proper acte és una gimcana que es durà a terme el proper diumenge 24 de març. Començarà a les dos quarts de dotze a la plaça de les casernes i finalitzarà a l’escola. Cal fer Llegeix més»