La cançó dels minerals!

Les nenes i els nens de la classe de segon us volem presentar el nostre projecte musical del trimestre! La cançó de la classe.

Tot va començar quan vam proposar fer una cançó de la classe. De què podem parlar? de nosaltres!! I com ens diem? Els minerals!

Doncs dit i fet! Vam fer tot un procés de pluja d’idees de cançons que voliem fer servir de base, i després de moltes votacions va sortir escollida “Diamants” del grup Catarres. A partir d’aqui va començar el procés creatiu. Escoltant la lletra original haviem de posar el que nosaltres voliem explicar, vigilant el ritme, la melodia, la mètrica…  amb dues sessions de música la vam tenir dissenyada.

Va arribar el moment d’assajar-la i gravar-la, i com que si cantem al pati hi ha molt soroll, vam decidir gravar la veu a la classe i després gravar la imatge. Com a professionals, però en versió més casolana. I aqui en teniu el resultat!

Esperem que us agradi tant com a nosaltres!!!