INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES D’I3

Benvolgudes famílies d’infantil 3 (I3):

Per poder donar-vos la benvinguda al centre i per explicar-vos un seguit d’informacions que us faran més còmode l’inici de curs, us convoquem a una reunió el divendres dia 2 de setembre a les 17h.
Aquesta reunió es durà a terme al menjador de l’escola. La reunió la duran a terme la mestra i la TEEI que estaran amb els vostres fills i filles. Concretaran aspectes específics de la dinàmica de l’aula i del període d’adaptació.

Per tal que pugueu preveure la vostra organització familiar en l’inici del curs vinent 2022 – 2023 en el procés d’incorporació del vostre fill o filla a l’escola, us comuniquem les concrecions de calendari del període d’adaptació.

5 i 6 de setembre Dos grups amb famílies:

1r: 9h-10:45h

2n: 11’15h-13h

Podreu venir i acompanyar els nens i nenes durant l’estona que estiguin a l’aula.

No hi haurà servei de menjador.

7 i 8 de setembre Dos grups sense famílies:

1r: 9h-10:45h

2n: 11’15h-13h

Els nens i nenes es quedaran a l’aula sense l’acompanyament de les famílies.

No hi haurà servei de menjador.

9 de setembre Tot el grup de 9h a 13h del matí.

Del 12 fins al 30 de setembre 9h a 13h: horari lectiu

13h a 15:30h: menjador

15:30h a 16:30h: activitat de lleure.

A fi de permetre el bon funcionament de la reunió us demanem que no porteu els nens i les nenes.

Comptem amb la vostra assistència!