MY SCHOOL

Aquests dies l’alumnat de tercer ha estat aprenent les diferents parts de l’escola en anglès. Com els seus companys de quart ja són uns experts en aquest tema, han preparat una feina relacionada amb l’escola per a que la puguin fer els infants de tercer.

Primer cada nen i nena de quart van pensar en una part de l’escola. Van fer una foto d’aquest espai i després van escriure una frase explicant, en anglès, què es fa en aquest lloc. A continuació vam preparar una fitxa per poder practicar online aquest vocabulari. Si voleu veure el resultat, aquí teniu l’enllaç:

Els alumnes de tercer es van posar molt contents. Aquí teniu una foto on podem veure’ls fent aquesta feina.