LA PRÀCTICA INSTRUMENTAL

Des de l’àrea de música s’intenta que l’aprenentatge dels diferents continguts sigui el més pràctic possible.

Les pràctiques instrumentals ens permeten treballar de manera vivencial les qualitats del so a infantil i el llenguatge musical a primària.

L’alumnat d’educació infantil fa servir els instruments de la petita percussió de so indeterminat, com per exemple, els triangles, els cascavells, les caixes xineses… per discriminar les diferents qualitats del so, experimentar-les i interpretar-les.

A primària comencen a aprendre la grafia convencional i fan servir el metal·lonotes, els carillons, els xilòfons, els tubs boomwhackers i la flauta per interpretar les petites partitures que es van triant tenint en compte el ritme i el nivell de cada curs.

Aquesta activitat de grup requereix respecte, col·laboració i valoració pel treball fet en comú. Les actituds, valors i normes són molt importants i s’han de treballar des dels cursos més petits, de manera que les nenes i els nens adquireixin un ritme de treball basat en el respecte i la tolerància, elements bàsics per portar a terme una bona educació musical.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>