FASHION SHOW

L’alumnat de 4t va estar treballant la roba des de l’àrea de llengua anglesa. Vam estudiar els diferents tipus de roba, calçat i complements i, per terminar la unitat, vam pensar que podríem preparar una desfilada on mostrar tot el que havíem après.

El primer que vam decidir va ser quins tipus de models mostraríem. Vam triar una mica de tot: models d’estiu, d’hivern, de dia de pluja, d’anar ben mudats i també de manera “casual”. Fins i tot, algun model va anar amb roba d’anar a dormir.

A continuació cada alumne va decidir de què volia anar, tenint en compte la roba i complements que ja tenia a casa. Cadascú va descriure a la llibreta el que portarien posat per la desfilada i a tot seguit vam practicar. També vam triar una música adient per l’activitat.

Finalment, vam convocar a la resta d’alumnes de l’escola a l’entrada de l’edifici i allí vam fer el Fashion Show. Vam desfilar i cadascú va explicar el seu “look”. Aquí teniu alguna de les fotos que vam fer.