ELS HACKERS PLANTEM UNA OLIVERA A L’ESCOLA

El passat 6 d’octubre, el nostre company Leo va aparèixer a l’escola amb un regal. Aquell matí, havia decidit compartir una capsa amb tots nosaltres on s’amagava una olivera molt especial. El que no imaginàvem és que acabaríem canviant el pati.

A l’obrir la capsa, vam veure que l’olivera estava plena d’arrels i a punt per ser trasplantada. Primer vam preguntar a direcció per veure si podíem posar-la al nostre pati i així deixar un record dels nascuts 2010 a l’escola per sempre.

Quan ens van dir que seria una molt bona idea, ens vam posar en contacte amb un jardiner per preguntar com fer-ho i si aquesta era bona època. A la tarda, la mestra ens va dir que sí que es podia fer. Vam veure diversos vídeos i llegir al respecte. Quan ja teníem clar quines característiques eren bones pel creixement de l’Olivera, vam decidir buscar estris per a fer-ho i sobretot un bon lloc!

Vam sortir tots els hackers a fer una volta per les diferents zones, i finalment vam decidir plantar-la molt a prop de la nostra classe, en un racó a la zona de les Vinyetes on no hi ha res plantat. Vam pensar que tindria molt d’espai en cas que es fes molt gran i les arrels fossin amples. També vam veure que era un bon lloc perquè hi dona tant el sol com l’ombra.

Tots junts vam fer un forat gran i profund amb l’ajuda d’una aixada, vam fer diferents torns, per tal que tothom pogués participar. Després vam col·locar l’olivera amb molta cura i li vam fer una tanca al voltant amb pals, pedres i una cinta catalana. Així els altres cursos, podien parar compte a l’hora de jugar. Per últim vam decidir convertir la capsa on venia l’olivera en una casa per ocells, que vam penjar en un arbre al pati del Panell.

Esperem que us hagi agradat la nostra iniciativa, nosaltres estem molt feliços de poder cuidar l’arbre durant el curs i veure’l créixer amb nosaltres. Ens fa molta il·lusió poder deixar un record a l’escola on hem crescut i hem estat tan feliços tots aquests anys.

A continuació us deixem unes fotografies d’aquell moment.

Atentament,

Els Hackers