LA CLASSE DE LES MÀQUINES DE COSIR

Aquest any el projecte compartit per totes les classes de l’escola gira al voltant de la Tecnologia. És per  aquest motiu que els diferents grups del centre hem triat un nom per la classe que està lligat, d’una manera o altra, amb la temàtica d’aquest projecte. A la classe de P4 i P5, després d’una pluja d’idees amb la que vam emplenar tota la pissarra amb noms que s’hi relacionaven,  va sortir seleccionat “Màquines de cosir”. És una proposta que sorprèn per la seva originalitat i que en el moment de l’elecció va  desfermar una gran alegria quan es van comptar els vots obtinguts i que van ser els de gairebé la totalitat de nens  i nenes de la classe.  Cal dir que de seguida  el van fer seu i que des d’aleshores els identifica plenament.

Ja fa uns quants dies que hem començat a treballar en el projecte i ho hem fet partint del nom de la classe, posant en comú  les coses que en sabem uns i altres sobre les màquines de cosir, visitant la que tenim a l’escola, plantejant-nos què ens n’agradaria saber,  començant a portar materials de casa que ens ajudaran a aclarir conceptes,  a resoldre algunes de les qüestions que ens estem plantejant, a crear noves vies d’investigació i  descoberta… També hem elaborat el rètol del nom de la classe que ja tenim penjat a l’entrada. L’elaboració del rètol no l’han fet  només  els nens i nenes sinó que hem comptat amb l’ajut dels pares i mares que n’han cosit les lletres.

LES MÀQUINES DE COSIR N’ESTAN MOLT ORGULLOSES DEL RESULTAT DEL TREBALL COMPARTIT AMB LES FAMÍLIES!!!