VISCA! MOLT BON RECAPTE!

Aquest matí hem rebut una visita molt especial, els voluntaris del REBOST SOLIDARI, tornaven per rebre la donació de part de tots els alumnes, famílies i mestres de la nostra Escola. Ha estat un moment de molta feina per a l’alumnat de Cicle Superior, perquè primer hem inventariat tots els aliments rebuts i després hem fet una cadena humana molt divertida, ràpida i resolutiva, des de la sala de mestres fins als seus cotxes.

Un cop hem acabat hem reflexionat tots junts sobre què ens aporta dur a terme accions solidàries com aquesta i hem sentit que era molt divertit treballar tots junts i col·laborar per aconseguir els ODS 1 i 2. També ens hem sentit molt agraïts de tenir aliments, sostre i roba a casa nostra. Som molt afortunats!!

PD: des de l’Equip de mestres de l’Escola us volem agrair a totes les famílies la gran rebuda a aquest projecte  i la vostra implicació. Us deixem amb l’inventari i les fites aconseguides que han analitzat els nostres alumnes més grans:

RECAPTE LES VINYES 2024:
  • LLET: 89 Litres (mitjana 2 x infant)
  • OLI DE GIRA-SOL: 28 Litres (mitjana 2 x infant)
  • ARRÒS: 22,5 kg
  • PASTA: 2 kg
  • LLENTIES: 17 kg
  • MONGETA SECA I CIGRONS: 17 kg (mitjana aliments secs  i arròs:  3 x infant)
GRÀCIES A TOTHOM PER LA VOSTRA SOLIDARITAT!