SIMULACRE D’INCENDI

Aquesta tarda hem fet el primer simulacre d’incendi d’aquest curs. En aquesta ocasió l’inici del foc estava situat al lavabo de mestres. Com cada tutora ja havia explicat al seu alumnat què és un simulacre d’incendi i què cal fer en aquesta situació, tota l’escola ha actuat de manera ordenada i precisa.

Poc passades les 3 de la tarda hem sentit l’alarma d’incendis. De seguida hem fet les files a cada classe per sortir de manera ordenada. Com es tracta d’una emergència, no hem pogut agafar cap de les nostres pertinences. Hem tancat les finestres i ens hem dirigit cap a la sortida d’emergència, cadascú a la seva corresponent, i ens hem reunit tots al punt de trobada, a l’aparcament davant de l’escola.

Tot ha sortit molt bé gràcies a la coordinadora de riscos i a la col·laboració de tots.  Ara ja estem preparats per si hi ha alguna necessitat, tot i que esperem que mai no passi res.