SANTA CECÍLIA

Dimarts 22 de novembre va ser Santa Cecília, patrona de la música.

Durant aquesta setmana hem celebrat la festa de la música. Hem gaudit de les interpretacions que ha preparat l’alumnat, que fa música fora de l’escola, amb el seu instrument. Aquestes audicions les hem fet en el mateix grup d’aula.

D’altra banda, divendres 25 de novembre vàrem fer un taller de percussió anomenat «La cuina dels ritmes» a l’espai ludoteca. L’alumnat d’educació infantil i de primària van poder experimentar el ritme a través dels estris de cuina. Després d’una petita presentació i demostració introductòria, van descobrir aquests instruments culinaris i gastronòmics i els ritmes que es podien fer amb cadascun d’ells: olles, cassoles, paelles, morters, culleres, “palillos” xinesos, batedors, plats, bols, tapes,… Aquests són alguns dels estris de cuina que van fer sonar…. Bé. estris no, “estriments“!!

Els mateixos alumnes van ser els protagonistes en tot moment. Van descobrir que la música és allà on la vulguin trobar!