RUGBI A L’ESCOLA !

Durant aquesta setmana i la setmana que ve el Rugby Club Vilafranca del Penedès ens ha obert les portes i ens ha acostat aquest esport tant poc conegut aquí a l’escola. Aquesta activitat l’han pogut gaudir tots els alumnes de l’escola des de p3 fins a 6è. Les activitats han estat relacionades amb la pràctica de les habilitats pròpies d’aquest l’esport. Els alumnes han pogut aprendre diferents tècniques tals com placatges, passades, melés, touch, etc.

El rugbi escolar és un esport d’equip, de contacte i de pilota; practicat a l’aire lliure entre dos equips. Rep el nom de rugby perquè es va desenvolupar en aquesta ciutat anglesa. L’objectiu principal  és que els jugadors d’ambdós equips han de dur la pilota a les mans o en un braç i passar-la enrere amb les mans a un company o xutar-la. Tots ells lluiten per la possessió de la pilota i per aconseguir plantar-la a terra a la zona de marca o d’assaig de l’equip rival.

El que més ens ha agradat és poder compartir una activitat en la que hem pogut establir més unió de grup reforçant aquestes relacions entre iguals a més de treballar la coordinació d’equip, la confiança i el fair play.

Han estat unes jornades molt divertides!