QUÈ ÉS TPV ESCOLA?

TPV Escola és una app de telèfon mòbil la qual utilitzarem a partir del curs vinent per gestionar els pagaments i serà el canal per la signatura d’autoritzacions i documents. A més, la farem servir per enviar-vos formularis i notificacions, tant pel que fa a l’escola com en l’àmbit d’aula. També, podreu gestionar els serveis que ofereix l’AFA d’una manera ràpida i còmode.

Tot això, i moltes coses més que ofereix aquesta aplicació, ens ha de servir per millorar la comunicació entre famílies i escola, fer-vos el dia a dia més fàcil, avançar cap a la digitalització del centre i tenir un estalvi important de paper.

La idea surt de les famílies per tal d’unificar els canals de comunicació i també per agilitzar tots els tràmits de l’escola. Les reunions de mares delegades, ens serveixen per recollir demandes com aquestes i que des del centre us puguem donar resposta.