PROGRAMA INFORMATIU “EL BATALLÓ VERD” 2n TRIMESTRE

Us deixem el programa informatiu del Batalló verd perquè estigueu informats del que hem anat fent durant aquest segon trimestre.

Podreu trobar les següents notícies:

• El fòrum d’escoles verdes que van assistir les alumnes de cicle superior on van estar veient diferents accions d’altres escoles. Van venir amb moltíssimes idees!
  • L’acció 0 plàstics que hem iniciat aquest trimestre, amb molta il·lusió. Esperem la vostra implicació!
  • El canvi de colors de les papereres, per anar tots a una. A més, de la renovació del full de reciclatge de les aules d’infantil i cicle inicial.
  • La creació d’un full informatiu per infantil perquè siguin conscients sobre que menja el cuc vermi.

PART 1

PART 2

Us esperem en el pròxim programa informatiu!!