JORNADA DE TREBALL AMB FAMÍLIES

Volem agrair a tots els alumnes, famílies i mestres que, d’alguna manera o altra, van participar el passat dissabte a la jornada de treball en famílies i el dinar popular. Aquest esdeveniment, coorganitzat per l’AFA i l’escola, va superar de bon tros les expectatives previstes i va resultar un dia on la participació va ser tot un èxit.

A banda de millorar materials i espais del centre, cal destacar l’ambient festiu i de convivència que es respirava a l’escola, sent aquesta també, una gran lliçó pels nens i nenes. Per altra banda, volem agrair la col·laboració de l’ajuntament, ja que sense el seu suport, hagués sigut difícil que la jornada sortís rodona. El curs que ve segur que repetim.