PLAFÓ GEGANT ODS

Com ja sabeu, tota l’escola està engrescada aquest curs amb els ODS!!

Que què són els ODS? Doncs veureu… els ODS són les sigles d’unes paraules molt llargues… els Objectius de Desenvolupament Sostenible i són com uns propòsits, unes promeses, que es van fer els líders mundials l’any 2015. Tots van prometre fer una sèrie de canvis per millorar el món, tenir-ne cura, transformar-lo i fer fora la pobresa del nostre planeta.

Per fer aquest somni realitat i aconseguir un món millor, tots hem de posar el nostre granet de sorra, per això a l’Escola n’estem molt conscienciats i farem tot el possible per aprendre molt i fer canvis amb molta il·lusió.

També hem preparat un mural molt ample per anar-hi posant-hi post-it de colorins amb els ODS que treballem a cada classe i que anirem omplint durant tot el curs.

A més a més, estem contents perquè el que aprenem aquest curs ens acompanyarà tota la vida!