MUSICAL LES VINYES

Aquesta setmana, en el marc del projecte CUEME, hem tancat la col·laboració amb l’Hospital de Sant Joan de Déu fent la donació del 60% dels diners guanyats a la taquilla del darrer musical, els quals van destinats a la recerca del càncer infantil.

Volem agrair a tots els alumnes, famílies i mestres que ho van fer possible. Aquesta mostra d’esforç i solidaritat, ens fa creure que un món millor és possible.

Us animem a participar en els futurs actes de l’escola de la mateixa manera que ho vam fer tots plegats en el dia del musical. El treball per al bé comú i la solidaritat, omplen de sentit l’escola i ens anima a continuar endavant.

Moltes gràcies a tothom.