L’ESCOLA I EL CLUB SUPER3!

Avui, darrer dia del curs, els alumnes de tercer han tingut una gran sorpresa.

Una estoneta que hem estat a la classe, hem visionat el darrer capítol del Club Super3 “El final”, en el que la família dels súpers s’acomiada.

A partir d’ara, el senyor Pla, en Rick, la Pati Pla, en Fluski, l’Àlex, en Pau, la Nenúfar, la Matoll i el Dan, viuran per sempre més en el record de tots els súpers que els han acompanyat durant aquests darrers quinze anys.

La sorpresa ha arribat en el minut 15,04, quan a la pantalla ha aparegut un escenari ben conegut per tots nosaltres, amb unes carones molt familiars. Érem nosaltres a P3!!!!

Resulta que en la Setmana Cultural dels Invents del curs 15-16, les mestres van preparar una Supermoguda pels alumnes de l’escola. Ens van venir a visitar l’Alex i la Pati Pla, va ser molt emocionant!!

Doncs resulta que la bona estrella ha fet que, en aquest darrer capítol de la família del Super3 hi aparegui una seqüència d’aquell reportatge.

D’aquesta manera l’escola Les Vinyes queda per sempre més amarrada al Club Super3 i els nens i nenes de tercer en seran els protagonistes que duran la torxa testimonial.

Que contents i emocionats han estat… QUIN REGAL DE FINAL DE CURS!!

Aquí podeu veure el capítol sencer.