ACOMIADEM EL CURS 20-21

Aquest matí hem compartit, mestres i alumnes, les darreres hores del curs 20-21. Com és tradicional a la nostra escola, hem dedicat bona part del matí al comiat dels alumnes de 6è. Els seus companys i companyes els han dedicat una cançó i els nens i nenes d’infantil els han fet entrega del llibret amb les dedicatòries de tots els alumnes de l’escola. Després, hem passat una bona estona en remull, els nens i nenes de primària a la piscina municipal i els petits fent jocs al pati on la protagonista ha estat l’aigua. Abans de marxar cap a casa, hem degustat un esperat gelat, ja que l’aigua obre la gana!

També hem dedicat una estoneta a reconèixer la feina voluntària que fan els alumnes del Batalló Verd. Enguany ha estat molt especial perquè per primer cop, hi ha participat una alumna representant del grup de P5. Hem tingut treballant de manera simultània, dos dijous al mes (des de gener fins a juny), el Batalló Verd Petits – amb les representants de P5, primer i segon-, i el Batalló Verd Grans -on hi han participat els representants de tercer, quart, cinquè i sisè-.

Però el curs també el vam tancar ahir a la tarda amb la Festa Fi de Curs amb les famílies. Tot i que ha estat una festa precipitada, ja que no vam tenir el permís del departament fins ben entrat el mes de juny, ens venia molt de gust poder-la organitzar. Sobretot perquè significava tancar un curs amb una certa normalitat, tal com han fet cada juny, la major part d’alumnes des que van començar a P3.

També va ser important per a nosaltres, pel fet de poder obrir les portes de l’escola, tan restringides al llarg del curs, a les famílies. El tema que vam triar com a fil conductor de la festa va ser LA FESTA MAJOR. Tots els grups vam poder representar la nostra particular festa major; no hi va faltar de res. Des de la cercavila, castellers, versots dels diables, dinar de festa major ball, teatre… fins al castell de foc per a tancar la festa.

Tanquem el curs amb la satisfacció d’haver fet bona feina malgrat els canvis i adaptacions a la normativa excepcional d’enguany. I amb l’esperança que, aquesta excepcionalitat, sigui la mínima expressió el curs vinent. Tenim el desig de poder retrobar dinàmiques de convivència entre els alumnes més enllà de la bombolla de classe i poder continuar el treball engegat en cursos anteriors.

Us desitgem unes bones i enriquidores vacances!!

Ens retrobem al setembre!!