LA TROBADA ESPORTIVA

Avui ha estat un dia per recordar!

Molts nens i nenes de la comarca de l’Alt Penedès i que anem a Cicle Mitjà i Superior ens hem trobat a la zona esportiva de Vilafranca. Entre tanta mainada, moltes cares conegudes per nosaltres: amics i amigues del vòlei, de l’extraescolar d’anglès, del futbol, del cau, veïns del poble que van a altres escoles… Retrobar-nos és una de les coses que ens agrada més d’aquest dia, a part de divertir-nos practicant esport!

Hem participat en diferents partits per torns, diferents camps i practicant quatre esports alternatius: el pitxi peu, el minibàsquet, l’hoquei herba i el mata conills al camp de futbol gran. Tant de bo repetim el curs vinent!