Co. MUSIC PRESENTA…. EL MUSICAL !!

Divendres passat, va tenir lloc per fi, el nostre esperat musical!… després de mesos d’assajos!… i venia ben carregat d’il·lusions, música, balls i moltes sorpreses! A més a més, aquest dia, vam tenir al nostre costat als nostres companys de 4t i 5è, a les nostres famílies, amics i als nostres mestres! Ens va fer molt feliços que aquest somni es fes realitat!

Per això volem donar les gràcies a tots els companys i companyes de l’escola, a tots els mestres i a les nostres famílies, pel seu suport, perquè gràcies a ells hem pogut tirar endavant aquest projecte.

Ens hem encarregat de tot i aconseguirem per nosaltres mateixos, capital per la nostra cooperativa del Cueme  (Cultura Emprenedora a l’Escola) per fer una donació a l’equip de metges del laboratori del “Pediatric Cancer Center” de l’Hospital de Sant Joan de Déu de Barcelona i capital per poder fer la nostra activitat de final de curs.

GRÀCIES PER ESTAR AL NOSTRE COSTAT!

Els Puentings de 6è