GREENSIX REP UN RECONEIXEMENT

Com bé ja sabeu, al començament de curs vam crear la nostra cooperativa, Greensix. Han estat mesos de molta feina, on hem hagut d’escollir i crear fins al més mínim detall. Però ho hem viscut amb molta il·lusió i ho hem gaudit al màxim. Ha estat una aventura única i genial!

És per això que avui tenim el cor dividit. Per una banda, el passat 22 d’abril, vam viure la gran experiència de fer un mercat al mig del poble. Va ser una diada increïble, on vam poder participar tots en la venda i van venir tots els nostres companys de l’escola, també familiars, veïns, membres de l’ajuntament, mestres i amics.
Va ser un dia molt feliç, el clima ens va acompanyar i hi havia música a la plaça, la gent anava i venia durant la jornada. Vam poder vendre els nostres productes, tot i que esperàvem un volum més elevat de feina.

Així doncs, un cop passat el gran mercat, comencem a donar per finalitzada la nostra tasca en la cooperativa. I això ens entristeix una mica, ja que ha estat un dels motors principals durant aquest curs, que hem gaudit de valent.

D’altra banda, estem molt contents i orgullosos de tota la feina que hem fet i dels diners recaptats. Avui, dimarts 10 de maig, hem rebut un premi en reconeixement de la participació, esforç i bona feina per part de la diputació de Barcelona i del projecte CUEME amb el qual hem participat enguany.

També ens complau informar que hem escollit participar amb la fundació CAAD proporcionant una quantitat dels beneficis obtinguts amb la cooperativa. Informarem més endavant com es durà a terme.

Moltes gràcies a tots els que heu fet això possible.

Greensix